روغن شل | گریس شل | Shell

نویسنده مدیر 2017/07/30 13:41:14 0 نظر

شرکت روغن و گریس شل

 

شرکت نفتی رویال داچ شل (که معمولا با نام شِل نیز خوانده می شود) شرکت نفت ، گاز و تولید کننده روغن صنعتی و گریس است. دفاتر مرکزی این شرکت در شهرهای بزرگی همچون لاهه،لندن دایر می باشد. شرکت بازرگانی روغن کار ناظم به عنوان نمایندگی رسمی شل در ایران عرضه کننده ی انواع روغن صنعتی و گریس از برند شِل در ایران است.

 

قدمت این شرکت بزرگ به بیش از 200 سال قبل بر می گردد. موسسان این شرکت جین با پتیست، آگوست کسلر و هنری دیتردینگ برای اولین بار در هلند پایه ریزی رویال داچ را انجام دادند. شرکت مکمل آن نیز ( شرکت شِل) توسط مارکوس ساموئل در پادشاهی بریتانیا تاسیس گردید.در سال 1907 با ادقام شرکت نفت رویال داچ و کمپانی شِل، شرکت رویال داچ شِل شکل گرفت.

 

شرکت شل از بزرگترین شرکت های نفتی جهان است. فعالیت های شرکت رویال داچ شل شامل تمامی صنایع نفت و گاز از جمله: اکتشاف، استخراج و پالایش نفت خام و گاز طبیعی و تولید مواد شیمیایی و فرآورده های پتروشیمی و نفتی در بر می گیرد.

 

شرکت روغن شل به همراه شرکت های اکسان موبیل، شورون، بی پی و توتال به عنوان پنج شرکت بزرگ نفتی جهان به شمار می روند.

 

شرکت روغن شل از بزرگترین تولید کنندگان برق در جهان و همچنین پیشتاز دز صنعت تولید انرژی های تجدید پذیر همانند تولید و پخش سوخت های زیستی، انرژی بادی، انرژی خورشیدی است. شرکت نفتی رویال داچ شل در بیش از 90 کشور جهان فعالیت می کند و بالغ بر 47 پالایشگاه در جهان دارد. این کمپانی به طور متوسط در روز 3/1 میلیون بشکه نفت خام تولید می کند. این شرکت همچنین صاحب بیش از 44,000 پمپ بنزین در سراسر آمریکا است.

 

شرکت نفتی شل به عنوان بزرگترین تولید کننده فرآورده های نفتی بخش اعظمی از تولیدات روغن صنعتی ، گریس و روانساز های صنعتی در جهان را به عهده دارد و در بیش از 90 کشور جهان این محصولات را عرضه می کند.

 

محصولات شل Shell

 

طیف وسیعی از روان کننده های با کیفیت بالا را می توانید در شل ببینید. محصولات شل که توسط کارشناسان فناوری طراحی شده اند، با کمک به افزایش کارایی قطعات، افزایش عمر تجهیزات و کاهش قابل توجه زمان از کار افتادن خودرو، صرفه جویی قابل توجهی برای مشاغل ایجاد می کنند. 

 

شل آرجینا

روغن شل آرجینا

روغن صنعتی شل آرجینا برای استفاده در سوخت سنگین (LSFO و HSFO) طراحی شده است. Shell Gadinia نیازهای موتورهایی را که تقطیرها و سوخت های زیستی مایع را می سوزانند برآورده می کند. این روغن موتورها برای سه کاربرد متمایز مناسب هستند:

 

  • موتورهای نیروی محرکه دریایی برای شناورهای کوچک تا متوسط
  • موتورهای کمکی دریایی
  • تولید برق ثابت

 

امروزه تقاضای فزاینده ای برای برق در اقتصادهای نوظهور مانند بنگلادش وجود دارد. اما با چالش‌های جدید و محیط‌های جدید، محصولات جدیدی مانند Argina S5 شل عرضه می‌شوند. روان کننده های پوسته - کارکرد نیروگاه ها را حفظ می کند. موتورهای مدرن برای مقابله با افزایش استرس روغن به روغن های جدید نیاز دارند. این روغن‌ها باید برای کاهش مصرف و هزینه‌های دفع روغن‌های زائد بیشتر دوام بیاورند و تمیزی، کنترل ویسکوزیته و حفظ عدد پایه را ارائه دهند.

 

روغن کمپرسور شل کورونا

روغن کمپرسور شل کورونا

 

طیف وسیعی از روغن‌ کمپرسور هوا Shell Corena به شما امکان می‌دهد روغنی را انتخاب کنید که از طریق محافظت در برابر سایش، عمر طولانی روغن و راندمان بالای سیستم، به ارائه ارزش بهینه به عملکرد شما کمک کند. با همکاری نزدیک با مشتریان و سازندگان تجهیزات توسعه یافته است. طیف گسترده‌ای از صنایع از عملکرد روان‌کاری اثبات‌شده شل سود می‌برند که به کسب‌وکارشان ارزش می‌افزاید.

 

 

 

روغن ترانس شل دیالا

روغن ترانس شل دیالا

روغن های ترانسفورماتور Shell Diala به محافظت از تجهیزات شما و تضمین عملکرد کارآمد در طول عمر آن کمک می کند. روغن های ترانسفورماتور Shell Diala اکنون با فناوری GTL فرموله می شوند تا نیازهای ترانسفورماتورهای مدرن از جمله بارهای افزایش یافته، ولتاژهای بالاتر و طول عمر عملیاتی بیشتر را برآورده کنند.

 

 

گریس شل گدوس

گریس شل گدوس

سری گریس شل Shell Gadus برای ارائه بهترین ارزش از طریق محافظت از سایش بیشتر، عمر طولانی گریس و کارایی سیستم توسعه یافته است. از گریس هایی که عملکرد قابل اعتمادی را برای کاربردهای استاندارد ارائه می دهند تا گریس های تخصصی با نویز کم، دمای بالا و بار سنگین، یک محصول Shell Gadus وجود دارد که می تواند به بهینه سازی کارایی و هزینه های عملکرد سیستم شما کمک کند.

 

روغن روان کننده شل مورلینا

روغن روان کننده شل مورلینا

سیستم های بلبرینگ و گردش کارآمد با توانایی آنها در عملکرد یا فراتر از پارامترهای طراحی اصلی خود مشخص می شوند. روانکاری مداوم و قابل اعتماد، صرف نظر از شرایط عملیاتی، کلیدی است. برای پاسخگویی به چالش‌های طیف گسترده‌ای از طراحی‌ها و کاربردهای تجهیزات، شل مجموعه‌ای از روغن‌ها را طراحی کرده است که به شما امکان می‌دهد محصولی را متناسب با نیازهای فنی و عملیاتی خود انتخاب کنید.

 

روغن موتور شل مایسلا

روغن روان کننده شل مورلینا

طیف وسیعی از روغن‌های موتور گازی Shell Mysella برای ارائه ارزش بهینه به اپراتورهای تجهیزات از طریق محافظت در برابر سایش، عمر طولانی روغن و راندمان بالای سیستم توسعه یافته است. برای پاسخگویی به چالش‌های طیف گسترده‌ای از موتورهای گازی و برنامه‌های کاربردی، شل مجموعه‌ای از مایعات را طراحی کرده است که به شما امکان می‌دهد محصولی را مطابق با نیازهای فنی و عملیاتی خود انتخاب کنید.

 

روغن زنجیر شل اومالا

روغن شل اومالا

هر چه عمر روغن طولانی‌تر باشد، تجهیزات شما به نگهداری مایع کمتری نیاز دارند، بنابراین می‌توانند بدون وقفه به کار خود ادامه دهند. مشتریانی که از محصولات استاندارد شل، مانند Shell Omala S2 G استفاده می کنند، فواصل تخلیه روغن را تا 200 درصد برای برخی کاربردها افزایش می دهند. مشتریان روغن های مصنوعی مانند Shell Omala S4 GX را برای عمر طولانی تر روغن و مزایای دیگر معامله می کنند.

 

شرکت بازرگانی روغن کار، به عنوان اولین وارد کننده و نمایندگی رسمی شل در ایران مفتخر به همکاری با شرکت های بزرگ ایرانی و صنایع مهمی همچون: خودروسازی، نظامی، صنایع هوایی و دریایی، صنایع غذایی و داروسازی، ذوب و تولید فلزات، فولاد، کشاورزی و نساجی است.