روغن بی پی | گریس بی پی | BP

نویسنده مدیر 2017/08/13 11:57:40 0 نظر

معرفی شرکت روغن بی پی

 

شرکت بی پی، بزرگترین شرکت نفت و گار بریتانیا است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر لندن قرار دارد. شرکت روغن بی پی در سال 2011 به عنوان چهارمین شرکت بزرگ دنیا از نظز در آمد و سومین تامین کننده انرژی در جهان شناخته شد.

شرکت بازرگانی روغن کار ناظم به عنوان نمایندگی بی پی در ایران عرضه کننده ی انواع روغن صنعتی و گریس بی پی در ایران است.

شرکت روغن بی پی به همراه شرکت های رویال داچ شل، شورون، اکسان موبیل و توتال به عنوان پنج شرکت بزرگ نفتی جهان به شمار می روند.

فعالیت های شرکت بی پی کلیه بخش های عملیاتی صنایع نفت و گاز را شامل می شود. این شرکت در زمینه اکتشاف و استخراج، پالایش و بازاریابی نفت خام و گاز طبیعی و همچنین تولید محصولات پتروشیمی و حوزه وسیعی از مواد شیمیایی فعالیت می کند. شرکت بی پی از بزرگترین فعالان در زمینه تولید انرژی تجدید پذیر، سوخت های زیستی و تولید برق با استفاده از انرژی خورشیدی و بادی است.

شرکت روغن بی پی در بیش از هشتاد کشور جهان فعالیت داشته و در حال حاضر، روزانه به طور متوسط بیش از 3.4 میلیون بشکه نفت خام تولید می کند. شرکت بی پی هم چنین دارای بیش از 21000 ایستگاه خدماتی از قبیل پمپ بنزین و گاز در سر تا سر جهان می باشد.

شرکت بی پی در سال 2000 با پرداخت مبلغ 3 میلیارد پوند شرکت کسترول (Castrol) را خریداری و آن را به زیر مجموعه های خود اضافه کرد. از دیگر زیر مجموعه های به نام شرکت نفتی بی پی می توان به آموکو (AMOCO) آرکو (ARCO) و آرال (ARAL) اشاره کرد.

 

شرکت بی پی و زیر مجموعه های آن از بزرگترین تولید کنندگان روانساز های صنعتی، گریس و روغن صنعتی در جهان هستند.

 

شرکت بازرگانی روغن کار، به عنوان اولین وارد کننده و نمایندگی رسمی بی پی در ایران مفتخر به همکاری با شرکت های بزرگ ایرانی و صنایع مهمی همچون: خودروسازی، نظامی، صنایع هوایی و دریایی، صنایع غذایی و داروسازی، ذوب و تولید فلزات، فولاد، کشاورزی و نساجی است.