روغن زنجیر جدید کلوبر

نویسنده مدیر 2018/04/24 11:34:57 0 نظر

کلوبر روغن زنجیر جدیدی را معرفی می کند:

 

شرکت روانکاری کلوبر Klüber اخیرا یک روغن زنجیر با درجه حرارت بالا را برای روانکاری زنجیرها عرضه کرد. Klübertherm CH 2-140 در نظر دارد تا پایداری حرارتی را بهبود بخشیده و ظرفیت حمل بار را افزایش دهد، همچنین افزایش حفاظت از سایش برای میله های خم، پیچ و مهره، غلطک ها و زنجیرهای در فشارهای مداوم برای تولید پانل بر پایه چوب از اهداف عرضه این روغن زنجیر است.

 

مواد افزودنی موجود در این روغن زنجیر به گونه ای طراحی شده تا به حل شدن رسوبات و مواد زاید کمک کرده و آن ها را از محل روانکاری دور کند، که باعث تمیز شدن ماشین آلات بدون لطمه زدن به کارکرد می شود.

 

Klübertherm CH2-140  طراحی شده تا به تمیز ماندن میله های خم، پیچ و مهره ها و نوار های زنجیری کمک کرده، که در نتیجه منجر به عملیات کارآمد تر و کاهش خرابی های ناشی از کارکرد می شود. استفاده صحیح و به موقع از روغن تمیز کننده می تواند به کاربران اجازه دهد تا یا به حداقل رساندن وقفه های تعمیرات و نگهداری که به طور معمول برای تمیز کردن قطعات مورد نیاز است به بازده ماشین آلات بیافزایند.

 

این روغن زنجیر جدید را می توان برای تمیز کردن زنجیرهای مختلف، خمیدگی ها، پیچ ها و سیستم های فرش زنجیره ای بر روی پانل های مدرن بر پایه چوب مانند Siempelkamp، Dieffenbacher و Küsters استفاده کرد.

 

کلوبر به عنوان تولید کننده پیشرو در زمینه روانکار ها با کاربرد های ویژه راه حل های گوناگونی برای تقریبا تمام صنایع و بازار ها در سراسر جهان، ارائه می دهد. با حدود 2000 کارمند در بیش از 30 کشور کلوبر یکی از برترین تولید کنندگان روانکار در جهان است.

 

شرکت بازرگانی روغنکار، تنها نمایندگی رسمی کلوبر در ایران، آمادگی خود را جهت تامین محصولات این شرکت اعلام می کند.

 

 

نظر خود را بیان کنید