روغن هیدرولیک هواپیما | اسکایدرول | Skydrol

نویسنده مدیر 2020/02/10 10:42:00 0 نظر

روغن هیدرولیک هوایی

 

اسکایدرول یا Skydrol نوعی روغن هیدرولیک نسوز ساخت شرکت سولوتیا (زیر مجموعه شرکت صنایع شیمیایی ایستمن) ایالات متحده می باشد. این برند شامل محصولات متنوعی از جمله Skydroll 500B-4 ، Skydrol LD-4 و Skydrol 5 می شود.

 

 

اسکایدرول ساخته شده از پایه ارگانوفسفات و روغن های افزودنی حل شده می باشد تا از خوردگی و فرسودگی قطعات جلوگیری کند. این محصول برای شناسایی بهتر در رنگ های سبز و بنفش عرضه می شود.

 

اسکایدرول توسط اکثر سازندگان هواپیما شامل ایرباس، بویینگ و بی ای ئی مورد تایید بوده و بیش از 40 سال است که در محصولات آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اسکایدرول سری Skydrol 500 دارای طولانی ترین تاریخچه خدمات در بین محصولات استر فسفات است. نسخه اول ، Skydrol 500 ، در سال 1952 معرفی شد. پیشرفت های مداوم در فرمولاسیون در سال 1977 منجر به نسخه فعلی، Skydrol 500B-4 ، که شامل همان مواد افزودنی مقاوم در برابر فرسایش و اسید پاک کن است که درSkydrol LD-4  نیز یافت می شود. Skydrol 500B-4 جزو امن ترین استرهای فسفات هوایی است. این امر باعث شده است که این محصول محبوبیت زیادی در استفاده در کارگاه ها و کارخانه ها داشته باشد.

 

 

مایع هیدرولیک هوایی اسکیدرول مقاوم در برابر آتش است و در دمای بسیار کم در ارتفاعات 10،000 متر و بالاتر ویسکوزیته کم را حفظ می کند. هردو عامل بزرگی برای حمل و نقل هوایی هستند. این محصول به جای روغنهای هیدرولیک معدنی در سیستم های هیدرولیک هواپیما مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال ، در سیستم ترمز و محرک های هیدرولیکی در چرخ های هواپیما از مایع Skydrol استفاده می کنند.

شرکت بازرگانی روغنکار، تنها نمایندگی اسکایدرول در ایران، آمادگی خود را جهت مشاوره و فروش انواع روغن هیدرولیک هوایی و روانکار های مورد استفاده در هواپیما ها اعلام می دارد.

نظر خود را بیان کنید